Halaman

Peminat Setia ku..

Khamis, 19 Mac 2009

Minggu EMO Geng CecOk...



Tadi masa kelas tamat pkOi 11.00am ramai gila yg mai print.
Aku pn print la sOrang demi sOrng.Dgn penuh sabar aku
menjalankan tanggungjawab aku.Mayak jugak la lepa print
smpai pkOi 1.50pm pn blm hbs lg.Dlm sbuk2 dOk print,
Tiba la gliran sOrng budak pmpUan 2.Bila bkak ja pndrive
dia xsgmnt dia hilng mybe pndrive yerr ada VIRUS tegar.
Tpi yg mbuatkn aku jadi bila aku terdegaq
sOra sUmbang budak pmpuan 2 kata AKU yg PADAM fOlder dia.
Arghh...geram besaq aku masa 2.Tapi heran noh aku diam ja masa 2.
Lepas sejam berlalu dia mai print lg.Padan muka dia sbb pndrive dia
still x blh bukak jgk.Dia tanya aku"Akak pandai buat x bg blh bukak"
aku hanya mgeleng2kn kpala ja.Tapi ati aku berbicara"Kalau aku tau pn
jgn harap aku nk bgtau hg pempuan ooii.."
Lepas kjadian 2 mai plk 3 org bdak laki dia print satu ja yg mnjadi masalahnya
msa dia nk byar dia bg duit syiling 50sen.Boleh dia baling duit 2 atas meja
x sOpan lngsung.Awat la aku x ambik duit 2 bling muka dia blik....GERAM**%$##

4 ulasan:

acik_cute berkata...

sabaq2..kalu la kena tang den..kata dah mcm aku kebuluq nak paham yg hang tu..bangang..ahak..

tuchin berkata...

huhu nasib aku x der situ tak habis la kene ngan aku. skolah jer tinggi otak letak kat kaki!!

Murni berkata...

huuuu...aku x bersalah...

acik_cute berkata...

marah dak2 tu aaa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...