Halaman

Peminat Setia ku..

Khamis, 12 November 2009

Malam Yg Mengejutkan...

Semalam ujan turun ngan lebatnya..

Apa blh buat dh musim ujan skarang nih..

Panda plk asyik bising2 ja keta dia belemuih..

Nak basuh ujan nnti keta kotor balik..

Aku buat bodo ja heee..keta aku dh basoh elok dh.

Tapi aku tau nnti bila keta panda dh basoh msti keta aku plk jadi mngsa..

Korang tau x klu musim ujan2 mcm nih korang kna hati2 wlupn di dlm umah.

Semalam aku mak ngan panda dok tgh asyik tgk tB sambil main cuk cak ngan muqriz.

Seekor binatang yg di kira berbisa jgk msok dlm umah kami.

Binatang 2 lalu blkang aku ngan mak...

Mak yg nmpak dlu binatang 2..

Di sbbkn tlalu tkjut mak aku pgng tgn aku tpi mulOt dia x ckp apa2 smbil mnunjuk ke arah bntng 2..

Aku pn cuba la tgk bnatang apa yg mbuatkn mak aku tkjut sgt..

Aku mgalih skali imbas..Ya ALLAH s.w.t besaqnya..blm prnh aku tgk bntang nih sebsaq nih..

Bila panda pn dh nmpak bnatang 2 dia trus tarik lengan aku skit gila lengan aku..

Nasib baik masa 2 aku ngah dukOng muqriz aku trus mlOmpat naik atas krusi..

Panda blari ke dapoq ambik kayu susah jgk nk katok bnatang 2..

Biasa la bnda idup..akhirnya panda ambik baigon sembuq byk2 bg binatang 2 lalOk..

Bila dh lalOk snang skit nk katOk..

Bila dh pasti binatang 2 dh mati panda buang kat luar..

Korang nk tau x apo bnatang 2 sila skroll ke bawah...



Nie lah bnatang 2....Lipan..


Tgk pic nih aku ambik sndri tau
Berani x aku..Mau x berani
lipan 2 dh mati..hee..


Rabu, 11 November 2009

Muqriz Demam..

Hari sblm muqriz kna cucuk.


Semalam aku bwak muqriz p ccuk.
Muqriz x teriyak pn..
Yg peliknya aku yg teriyak..
Aku pn x tau knapa aku teriyak..
Bila akak aku ccuk ja muqriz mnitik ayaq mata aku..
Aku rasa klu muqriz teriyak aku lg la kuat teriyak..

Balik ja umah smlm bdan muqriz smakin pnas...
Mujuq la msa lpas ccuk akak aku dh bg ubat dmam..
Klu x msti muqriz akan dmam teruk..
Baik btoi dia dmam pn diam ja
Cuma dia mudah terkejut ja..
Smalam dia dh x mcm slalu suka mymbng ngan tok dia.
Dia cma diam ja mmerhatikn ibu ngan ayah..
Seyum pn x mau..Sedih aku tgk dia mcm 2..
Di sebabkn bdan dia panas sgt aku tempek la cool fever.
Aku tempek yg dewasa pnya sbb yg 2 ja ada kat umah..
X perr la cma dia besaq la ckit..
Anak aku nih klu topi atau apa ja yg kita ltak kat kpala.
Dia msti mcm x slesa..
Pandai plk dia jtOhkn bnda 2..
Jap2 bnda 2 dh jtoh ker muka..
Jap2 bnda 2 ttop mata dia dh mcm lanun aku tgk..
Errrmm..buas btoi..
Semalam dia tido pn x berapa nk nyenyak..
Aku jgn tnya la x pernah x nyenyak..
Bila aku jaga aku tgk dia x tido pn..
Mata dia terkebil2 cian dia..x blh tido..

Lpas 2 aku ttido blik teruk btoi aku nih anak dmam aku hntam tido..
Bila terjaga aku tgk dia dh tido msa 2 jam dh pkol 5.30pg
Aku terus bgn..
siapkn apa yg patot..

Nih masa nk p hntar kat umah ngasoh..



Semoga anak ibu cepat sembuh yerr syg.



Ahad, 8 November 2009

Hari Sabtu yg Best..



Baru ja smpai.


Terus serbu dapor..


Besday boY


PerOt dh keyang
time to seyUmm..


Isshh2..muqriz ibu x bg susu ka cian..


Nih la hadiah panda kasi..


Blik dari umah kak teh.
Singgah TescO.
Panda bli rOti apa tah.
Panjang gilO..

Korang pasan x nih katna..


Kat sni la..

uwaa..nmpak peyOt..
smlm aku tmbng kat tescO
aku dh 57.8kg..gilO
mula hari nih aku dlm
proses diet..



Sampai di sni saja jln2 d
hari sabtu..





Rabu, 4 November 2009

Tema Cinta Kita


Sebelum masok bulan 11 panda ada tanya aku..
Ayg ingat x bln 11 nih ada hari istemewa...
Hari apa erkk.. besday abg bkn besday ayg bkn besday adk lg la bknMySpace

Ayg nih nk kna x kn x ingat kOt...

Heee..ingat la hari ulangtahun perkahwinan kita..
Awat abg..

Ayg cari la satu lagu yg blh buat tema cinta kita..
Baru best klu dgaq lagu 2 teringat kat ayg..
Ayg cari na..

Penting ka abg kna cari jgk2 ka..Malas la...

Ayg kna cari jgk..abg x kira..
Abg bg masa sampai abg blik dari langkawi nnti lagu 2
msti ayg dh cari tau..

Baik bOs besaq mgikUt perintah..

Aku pn 2 3 hari lpas kejadian 2 memerah otak mcari lagu yg best.
Konon2 nk buat tema cinta kami..Korang ada x lagu tema cinta..

Cari pnya cari..aku pilih lagu nih utk kami...
X tau la sama ada panda sukO ka x?
Harap2 dia sukO la..
Klu x jenuh nk cari lg...


Cintaku tak berdusta
Tak mengenal ingkar
Tak kenal nestapa
Cintaku hanya indah
Hanya bahagia untuk selamanya
Apa yang kurasakan ini
Persembahan untuk dirimu
Kau biarkan kasihku

Mencintaimu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis
hanya tulusnya hati
mencintaimu tak mengenal ragu
keyakinan hatiku hanya untuk dirimu selalu

Cintaku tak berdusta
Tak mengenal ingkar
Tak kenal nestapa
Tak ada seribu janji
Hanya bahagia untuk selamanya
Apa yang kurasakan ini
Persembahan untuk dirimu
Kau benarkan kasihku
Mencintaimu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis hanya tulusnya hati
Mencintaimu tak mengenal ragu
Keyakinan hatiku hanya untuk dirimu selalu

Apa yang kurasakan ini
Persembahan untuk dirimu
Kau dengarkan kasihku

oooo

Mencintaimu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis hanya tulusnya hati
Mencintaimu tak mengenal ragu
Keyakinan hatiku hanya untuk dirimu selalu

Lagu : Anuar Zain

Ketulusan Hati..


Isnin, 2 November 2009

BesdaY PartY

Hari sabtu yg lepas kakak sulong aku buat besday party utk anak
sulOng dia.Cian aku tgk along besday party dia mcm bkn besday utk dia ja.
Selalu kna buli ngan angah Along nk tiup kek angah pn nk tiup. Along nk potong kek angah pn nk potong. Errmm..sabar ja la along klu x bg nnti mgamuk plk lg haru.
Sebelum balik umah kami singgah umah kawan panda kat taman teja
kawan panda buat kenduri masOk umah..

Moh kita layan gambar ok..

Akak aku ngan 3 herO dia..

Seyum sOkmO

Tak di endahnya kna marah pn..

Tengok 2 dia yg sebuk..

Anak akak aku yg bOngsu nih
murah senyumn.
Baru kita seru nma dia Anaf Iman
tgk dia dh seyum..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...