Halaman

Peminat Setia ku..

Khamis, 12 November 2009

Malam Yg Mengejutkan...

Semalam ujan turun ngan lebatnya..

Apa blh buat dh musim ujan skarang nih..

Panda plk asyik bising2 ja keta dia belemuih..

Nak basuh ujan nnti keta kotor balik..

Aku buat bodo ja heee..keta aku dh basoh elok dh.

Tapi aku tau nnti bila keta panda dh basoh msti keta aku plk jadi mngsa..

Korang tau x klu musim ujan2 mcm nih korang kna hati2 wlupn di dlm umah.

Semalam aku mak ngan panda dok tgh asyik tgk tB sambil main cuk cak ngan muqriz.

Seekor binatang yg di kira berbisa jgk msok dlm umah kami.

Binatang 2 lalu blkang aku ngan mak...

Mak yg nmpak dlu binatang 2..

Di sbbkn tlalu tkjut mak aku pgng tgn aku tpi mulOt dia x ckp apa2 smbil mnunjuk ke arah bntng 2..

Aku pn cuba la tgk bnatang apa yg mbuatkn mak aku tkjut sgt..

Aku mgalih skali imbas..Ya ALLAH s.w.t besaqnya..blm prnh aku tgk bntang nih sebsaq nih..

Bila panda pn dh nmpak bnatang 2 dia trus tarik lengan aku skit gila lengan aku..

Nasib baik masa 2 aku ngah dukOng muqriz aku trus mlOmpat naik atas krusi..

Panda blari ke dapoq ambik kayu susah jgk nk katok bnatang 2..

Biasa la bnda idup..akhirnya panda ambik baigon sembuq byk2 bg binatang 2 lalOk..

Bila dh lalOk snang skit nk katOk..

Bila dh pasti binatang 2 dh mati panda buang kat luar..

Korang nk tau x apo bnatang 2 sila skroll ke bawah...



Nie lah bnatang 2....Lipan..


Tgk pic nih aku ambik sndri tau
Berani x aku..Mau x berani
lipan 2 dh mati..hee..


1 ulasan:

nURmALa mAZLan berkata...

aha kan,...binantang ni liat..payah nak ketok

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...