Halaman

Peminat Setia ku..

Rabu, 11 November 2009

Muqriz Demam..

Hari sblm muqriz kna cucuk.


Semalam aku bwak muqriz p ccuk.
Muqriz x teriyak pn..
Yg peliknya aku yg teriyak..
Aku pn x tau knapa aku teriyak..
Bila akak aku ccuk ja muqriz mnitik ayaq mata aku..
Aku rasa klu muqriz teriyak aku lg la kuat teriyak..

Balik ja umah smlm bdan muqriz smakin pnas...
Mujuq la msa lpas ccuk akak aku dh bg ubat dmam..
Klu x msti muqriz akan dmam teruk..
Baik btoi dia dmam pn diam ja
Cuma dia mudah terkejut ja..
Smalam dia dh x mcm slalu suka mymbng ngan tok dia.
Dia cma diam ja mmerhatikn ibu ngan ayah..
Seyum pn x mau..Sedih aku tgk dia mcm 2..
Di sebabkn bdan dia panas sgt aku tempek la cool fever.
Aku tempek yg dewasa pnya sbb yg 2 ja ada kat umah..
X perr la cma dia besaq la ckit..
Anak aku nih klu topi atau apa ja yg kita ltak kat kpala.
Dia msti mcm x slesa..
Pandai plk dia jtOhkn bnda 2..
Jap2 bnda 2 dh jtoh ker muka..
Jap2 bnda 2 ttop mata dia dh mcm lanun aku tgk..
Errrmm..buas btoi..
Semalam dia tido pn x berapa nk nyenyak..
Aku jgn tnya la x pernah x nyenyak..
Bila aku jaga aku tgk dia x tido pn..
Mata dia terkebil2 cian dia..x blh tido..

Lpas 2 aku ttido blik teruk btoi aku nih anak dmam aku hntam tido..
Bila terjaga aku tgk dia dh tido msa 2 jam dh pkol 5.30pg
Aku terus bgn..
siapkn apa yg patot..

Nih masa nk p hntar kat umah ngasoh..



Semoga anak ibu cepat sembuh yerr syg.



1 ulasan:

@e_da berkata...

alololoooo comeynya muqriz... mika alhamdulillah aritu cucuk 3 serangkai tu tak demam... untuk 3 bulan ni tak tau la dia demam ke tak... mmg tak sampai hati tgk dia kena cucuk... ida mak yg pegang baby masa kena cucuk.. tak sanggup tengok

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...