Halaman

Peminat Setia ku..

Khamis, 28 Januari 2010

Berkelah Di Batu Ferringhi Penang..

Setelah lama menyepikan diri aku kembali lg utk mencoretkn sesuatu buat
tatapan semua kwn2.Punya la lama aku x menulis sesuatu di sini...sampaikn
aku sudah lupa cara2 nk buat newpost..

Hari keputeraan sultan kedah incik suami mbawa aku ngan family berkelah di batu ferringhi.
Aku sgt2 gembira utk kesana.Dah lama rasanya aku x kemana2.
Betoi la org ckp di mna ada kemahuan di situ ada highway heeee..jln la.
Di sebabkn memang aku betoi2 nk p kesana segala persiapan aku sediakn.

Kami bertolak kesana pada pukol 8pg..dan berhenti sarapan di hentian gurun.
Bukan aja berhenti sarapan rupa2nya incik suami mahu aku ambil alih bawa kereta.

wajah2 gembira

Kami sampai di batu ferringhi dalam pkol 1pm. masa 2 cuaca panas sgt.
Bila nmpak ja pantai aku macam nk ja terus lari ke tepi pantai merenung jauh ke tgh laut.
Aku sukO sgt dgn pantai tenang dan damai bila berada disitu..
Korang tgk la gambar2 di bawah erkk..


Muqriz pn sukO bercanda di tepi pantai..

Siap bawak khemah lg..

Masa utk mandi yahoo..

Aku yg lemas dilambung ombak
tapi panda siap gelak ja
sempat lg dok bwt lawak...


Ombak hari 2 kuat gilO
skali dtg smpai ketepi pantai kami di pkol.
bukan aku ja panda pn kena..


Ermm..sempat lg nk bmanja..

Cian muqriz ibunya dh jmpO pantai
terus lupO diwik yg dia ada anak...


heeee..

Masa utk pulang..
kat atas feri..

Ala muqriz jgn sedih errkk..nnti
kita dtg lg..


Tiada ulasan:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...