Halaman

Peminat Setia ku..

Ahad, 7 Februari 2010

Macam2...


Orang cakap pgalaman mgajar kita erti hidup..
Pengalam jua byk mematangkn kita..
Ada jgk yg ckp tanpa pgalaman hidup kita x lengkap..

Entah la aku pening pusing..berfikir byk bnda..
Aku takot klu suatu masa nnti ia akan berlaku pada aku..
Aku x rela ..x sanggup nk mnghadapi..tapi
Sekiranya di takdirkn aku akan merasainya apakn daya..
Aku insan kerdil yg x bisa mmbantah suratn dan ketentuan..DariNYA..

Aku ngah mgalami satu masalah yg aku sndiri pn x tau mcmna nk selesaikn...
Maafkn aku sbb hnya mampu memerhati tnpa cuba myelesaikn...
Sesungguhnya aku ingin skali smua ini berakhir ..tpi bgmana..apa caranya..
Semua persOalan sering mbelenggu kotak fikiranku..

Kadang ia mengganggu khidupan seharian ku..
Mujuq la aku mmpunyai seorang suami yg sgt sbaq bhadapan dgn isterinya yg
jiwa kacau seperti aku..

Aku berdOa padaMU Ya ALLAH s.w.t kuatkn n tabahkn hati kedua ibu bapaku..
Beriknlah jln pnyelesaian..Aku dah x snggup melihat byk hati yg menagis.

Kepada dia yg sering mbawa masalah bukak la matamu..
Sampai bila engkau mahu hidup myalahkn org lain..
Sampai bila engkau mahu hidup bgantung dgn org lain..
Sudah sampai masanya kau mgubah hidupmu..
Buktikn pada semua yg slalu mnunding jari padamu bahawa kau tidak sperti apa yg mereka fikirkn..
Aku amat2 syg padamu..cuma aku sudah x buntu utk berfikir cara utk myelesaikn masalahmu..
Aku harap semua ini akan bERAKHIR kelak..



1 ulasan:

azita berkata...

sabar ygg..sama2 kita doakan dia berubah..tak semua manusia sempurna..semoga ygg ngan famliy tabah ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...