Halaman

Peminat Setia ku..

Isnin, 26 Julai 2010

Sabar..

SABAR...

Korang rasa sifat nih ada x pada diri korang..

Korang rasa sifat nih penting x utk di pupuk dalam diri seseorang...

Apa pendapat korang tentang sabar..

Heee...tiba2 ja kan aku keluarkan topik nih plk. Korang rasa pelik x?

Ermmm...entah la 2 3 hari nih aku rasa mcm aku semakin berkira dengan sifat sabar aku..

Aku banyak belajar dari kawan kenapa kita harus BERSABAR...

Macam2 artikel yg aku baca utk memperbanyakan lg segala benda yg harus aku tahu..

Semakin banyak aku membaca baru aku sedar bahawa untuk hidup bahagia kita harus

banyak bersabar..dan harus byk berkorban..

Sebagai seorang manusia aku punya hati dan perasaan.. Sifat sabar ku semakin menipis bila

ada yg ambik kesempatan bila aku byk bersabar,byk berkorban dan byk mengalah..

Tapi aku masih mampu bersabar wlupn belum pasti sampai bila..

Aku berusaha untuk BERSABAR dengan perkara2 yang aku x suka..

1 ulasan:

myQza berkata...

kdg2 kita lebih senang ckp sabar dari bersifat sabar :))

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...