Halaman

Peminat Setia ku..

Selasa, 21 Julai 2009

Apa Khabar mu Di Sana.....


2 3 hari nih aku selalu teringatkan kawan lama aku kat tempat keja dlu.
Sekarang susah nk jumpa dia lg.Sebab dia dh x keja dah kat tempat 2.
Lagi pn aku skrg ngah sarat mengandung so nk p umah dia susah la cikit.
Ingatan aku kat dia makin kuat bila aku terjumpa ngan eX Hubby dia kat pasar.
Teringat pahit manis masa kami bersama dlu.
Yang x dapat aku lupa aku kena marah ngan eX hubby dia sbb katanya
bini dia berubah sbb ikot peragai aku.
Huu...jaat kerr aku nih....
Tapi apo aku peduli..
Ko pn kna tnya diwik ko jgk naper minik ko brubah.
Jgn asyik nk tunding jari kat org ja..
MyEm0.Com
Ishh..geram aku...

Aku harap kwn aku 2 sihat dan bahagia skrg dgn kehidupan dia.
Wlupn kehidupan dia byk di uji.Dan aku x pernah menyesal menjadi kawan dia.
Siapalah aku nak menghukum seseorang itu berdosa atau x.
Itu semua hanya hak mutlak ALLAH s.w.t bukan aku.
Aku cuma manusia biasa dan aku jugak pernah melakukan kesalahan.
Aku sbg kawan hanya blh menasihati selebihnya terpulang pada empunya diri utk mbuat kputusan.
Semasa isu kesalahan yg dilakukan menjadi sgt HOT mgalahkan isu seorg artis.
Aku hanya mampu mnahan telinga mndegar bicara2 yg amat myakitkan.
Wlaupn kata2 itu bkn utk aku tapi sbg seorg yg bgelar sahabat aku turut terasa.
Seperti pepatah "Cubit Paha Kanan Peha Kiri Terasa Jua"

Semoga kau tabah mengharungi liku2 hidup...



Tiada ulasan:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...