Halaman

Peminat Setia ku..

Khamis, 2 Julai 2009

Semuanya Dah Kembang...

Waktu Kejadian : 1/07/09
Masa : 5.40pg




Bila dh masok bulan 7 bermakna aku tnggal lg sbulan utk mnjadi seorg ibu.
Utk pengetahuan korang tido aku sekarang dh x senyenyak dulu.
Dari pukol 11.00mlm aku tido smpai pkol 6pg aku bgn.
Aku selalu bgn buang air 15 kali pling byk la pling kurang dlm 10 kali.
Kadang2 tue bila dh asyik sgt terjaga bila nk tido balik dh x blh.
Tapi tak perr ujian aku kena sabar.Lagipun aku dah tahu semakin hampir waktu due
aku akan semakin kerap buang air.


Semalam macam biasa aku terjaga dari tido.Aku rasa jari2 tangan aku sebelah kiri ngan kanan kebas sgt.
Bila aku cedok air gayung yg aku pengang jatuh.Aku cuak awat la dgn tangan aku nih.
Aku dh x blh pengang benda berat ka..
Jari aku yg sebelah kanan sakit mungkin sbb cincin yg aku pakai.
Lagipun jari2 aku membengkak.Aku cuba tanggalkan cincin tapi x blh.Walaupun aku guna air sabun cincin 2 masih x blh nk ditanggalkan.
2 3 kali aku pusing2kan cincin 2.Aku mengalah dan berlari2 anak mndapatkn panda
yg sdg nyenyak tido.


Mama Panda : abg huhuuu...tgk nih jari ayg skit... dgn pantas panda bgn smbil mgosok mata....
Panda : mana...
Mama Panda : nie..cincin x blh buang...abg punya pasai la ayg dh ckp x mau pakai
abg sruh pakai jgk tgk...sakit tau dak...
Panda : Jom p bilik ayaq abg nk buang guna sabun...
Mama Panda : ayg dh gna sabun tapi x blh jgk...
Panda :
ayg buat salah la 2 jom biaq abg buat..
menyampah nk tunjuk terrer la 2 huh..ckp dlm ati..

panda guna minyak bio oil,sabun,sunlingh dan losyen cincin tetap x blh buang.
Yg kuar air mata aku ja skit ooo..panda pusing2kn cincin 2 dh la cincin 2 ada batu...
yg geramnya panda blh ckp...
Panda : alamak jari ayg luka la sakit dak...?kena jawab ka soalan 2...x nmpak ka ayaq mata ku dh kuar.. akhirnya cincin x dapt nk ditanggalkan jgk yg aku dpt sakit ja huhuuu...



Nampak x jari bengkak cikit.

Sampai situ ja blh tarik

Kaki pun dh bengkak jugak..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...