Halaman

Peminat Setia ku..

Selasa, 30 Jun 2009

Sebelum Ku Menutup Mata...

Hari isnin mlm selasa aku tgk citerr " Sebelum Ku Menutup Mata..." kat AStro.
Cerita nih mengisahkan seorng wanita yg sudah berumahtangga dan mempunyai anak.
Kebosanan mnjadi suri rumah sepenuh masa menyebabkan dia mula melayari internet.
Dia mula berjinak2 dgn dunia chatting.
Akhirnya dia berkenalan dgn seorg jejaka hingga menyebabkan dia hamil anak
jejaka tersebut.


Sebenarnya cerita ini mengingatkan aku pada seorg kawan.
Cerita hidupnya hampir sama seperti cerita " Sebelum Ku Menutup Mata..." kadang2 aku rasa bersalah
kerana aku yg mengajar dia melayari dunia chatting.Sehingga dia mengenali ramai lelaki.
Bukan niat aku nk ceritakan kisah hidup kawan aku sendiri.
Apa lg cerita ini mengaibkannya.Aku cuma hairan kenapa HATI seorg wanita boleh berubah sekelip mata.
Walupun sudah mmpunyai sebuah keluarga bahagia.

Mungkin disebabkan ini ada sesetengah suami yg melarang isteri mereka melayari internet.
Pada pendapat korang plk mcmna erkkk....




1 ulasan:

tuchin berkata...

biasa la walau baik mcm mana pun seorg suami/isteri melayan pasangan nyer mesti ada rasa x cukup. so bila yg lain boleh beri perhatian yg lebey tu yg buat seseorg tu lalai.

sikap toleransi, terbuka n jujur serta percaya adalah menu utama untuk sebuah perhubungan.

tapi jgn sampai menyalahgunakan nya.

p/s: Ya Allah ya tuhanku, jauhkan la diriku dan kengkawan ku ini dari melakukan perkara yang sedemikian rupa. aminnnnn ....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...