Halaman

Peminat Setia ku..

Ahad, 28 Jun 2009

Sukar Untuk ku Tempuhi...

Kenapa la semua nih terjadi kat aku?
kenapa la aku bodoh sgt sampai msj yg simple mcm 2 pn aku x faham.
Siapa yg dapat tolong aku mbersihkan nama baik aku.
Aku malu di perlakukan seperti itu.

MyEm0.Com

Aku tidak menyalahkan sesiapa dalam hal nih.
Aku akui...
AKU CUAI...
Aku hanya mampu menjadi batu.
Ketika di marahi..
Aku sedar dia menjalankan tugasnya.
Aku sedar sekiranya dia tahu perkara yg sebenar.
Tak kan setega itu dia berkata2.
Aku tahu dia pun terkena tempias.

MyEm0.Com

Air mata aku sgt murah...
Aku menangis... MyEm0.Com
Aku x dapat nk terima kata2 yg ku dengar tadi.
Bukan aku x mahu menerima teguran cuma aku rasa caranya....
Kenapa menyalahkan kandungan aku...
Sesungguhnya aku tidak pernah menjadikan kandungan aku sbg satu alasan utk aku tidak melakukan kerja.
Maafkan aku diatas kesalahan dan kelalaian aku..
Maafkan aku sekiranya beban kerja ku menjadi beban mu...

Aku relakan semuanya...
Sebagai satu pengajaran..
Untuk aku tidak lalai lg..













Tiada ulasan:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...