Halaman

Peminat Setia ku..

Ahad, 7 Jun 2009

HARI MINGGU YG MELETIHKAN....

Ades sepanjang cuti sek nih byk sunggOh undangan knduri tawen.
Kawan2 sek dlu pn byk yg jmput dtg knduri diorng.
Tapi aku mntak maaf sgt sbb x dpt mnghadirkn diri.
Bila d kawen nih apa2 kputusan kna d pertmbngkn dlu.
Lgpn tarikh knduri byk yg sama hari so kdg2 dlm satu hari tue 5 knduri kami tpaksa p.
Jadi ada la jgk 1 2 knduri yg termiss.
Penat gilO mak buyOng la katakn jln byk skit dh smpOt.
Aku sruh panda p ngan mak dia ja dia ckp nk aku tmankn jgk.
Tapi btoi jgk nnti kesian plk bila org lain bawak binik dia p ngan mak ja...
Laki aku kn glamOr la jgk so byk org yg nk tgk binik dia.
Dengan perasanya aku ckp mcm 2...

Tiada ulasan:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...