Halaman

Peminat Setia ku..

Khamis, 18 Jun 2009

Hari2 Yang Ku Lalui...

Tak ada apa yg menarik sekarang.Cuma aku bertambah teruja nk tunggu saat
kelahiran baby pertama.Aku bertambah semangat bila melihat viruspadu
selamat melahirkan seorg baby pampuan yg amat comel.
Dalam masa yg sama aku juga rasa takut yg amat sgt bila memikirkn
lg 59hari lg aku akan bergelar ibu.Baby ku sekarang bertambah aktif mybe sbb
dia lelaki byk pergerakan yg dia buat sgt kuat.kadang2 masa aku tido pn aku blh terjaga
bila dia bergerak.Aku byk melayari web2 yg berkaitan ibu mengandung utk mnambahkn
ilmu bab2 ibu mengandung nih.2 pn setelah berjuta2 kali di leteri oleh panda supaya
byk mbaca khususnya tntng tip2 ibu mengandung anak sulung.

Perut pn dh smakin mmbesar so pergerakn aku pn bertmbah slow.Dlu aku suka window shopping tapi skrg wlupn di ajak oleh panda aku dh x kuasa lg nk berjln.Ermmm..
klu korang nk tau nih la saat yg pling panda suka.Brang2 baby bk jgk yg aku dh bli.
Cuma tinggal brg2 utk aku ja.Aku nih jenis yg liat sgt mkn ubat klu dmam aku cma dok umah
ja cuti smpai dmam lega.Tapi skrg aku tpaksa jgk mkn byk ubat utk aku ngan baby.



1 ulasan:

chik star berkata...

salam
bestnye,
mesti xsabar kn.
:)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...