Halaman

Peminat Setia ku..

Isnin, 8 Jun 2009

SEMBANG KOSONG....

http://www.mylivesignature.com/ 54487-192-4EABABF85B11B57F3F28D5DF4482DDC6http


Hari2 yg aku lalui kini semakin byk cabaran dan dugaannya.
Kadang2 aku rasa x mmpu nk teruskn lg.Tapi bila aku tgk
panda yg bersemangat menunggu kelahiran anak ptamanya
aku kuatkn jua semangatku.
Panda semakin bersemangat bila dia tahu baby yg bakal lahir
nnti baby boy.Panda ckp x sabar nk main bola ngan dia,
x sabar nk p tgk bola kat stadium sama2 & mcm2 lg yg panda ckp dia x sabar
nk buat bersama2 baby.Aku hanya mmpu tersenyum mlihat gelagat panda
mcm budak2 plk.Aku plk slalu sgt x sihat 2 3 hri nih.Kadang2 pukol
9mlm aku dh tido.Aku rasa letih sgt pada hal aku x la bua keja byk sgt pn.
Kat umah baju panda yg basuh.Aku sidai ja,klu bab lipat plk mak
mentua kesyngn aku yg lipatkn.Aku cma ambik & smpan dlm almari ja.
Bab2 masak plk dlu slalu jgk aku msk tpi skrg byk beli kat luar ja.
Lagipn kami hnya tinggal btiga dlm umah 2.
So,slalunya buat kuih @ mkn roti ja mlm kami dh x mkn.
Memandangkn panda sekarg dlm proses menurunkn berat badannya.
Tapi aku salalu marah klu dia x mkn.Risau plk aku klu dia skit nnti.
Giat sunggOh panda nk kurus.Agak2 korang blh bjaya x?

Tiada ulasan:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...