Halaman

Peminat Setia ku..

Khamis, 6 Ogos 2009

Kereta..OooOO..Kereta...

Pagi tadi bangun pukul 6.00 bukak paip bg air dlm kolah penuh.
Ambik baju utk di iron.Dah siap iron alamak lupo plk hari nih hari khamis
panda pakai baju batik ishh...kna iron lg.

Selalunya panda siap awal dia akan panaskan injen keta dia dlu.Panda kalau ngan keta
habis meter la.Kdg2 tue sampai mlampau2 syg keta.Pukul 12.00mlm pn panda sanggup
mandikan keta dia.Pernah satu hari 2 aku marah panda mandikn keta mlm2.Bukan apa
x elok main air lewat2 mlm.Nak tau x apa panda jawab bila aku marah dia.
"Ayg cemburu kerr abg lebihkn keta dari ayg?aku jawab...
"takde maknanya ayg nk cemburu nnti nak tido mlm abg cari ayg jgk kan"Panda senyum...
"Pandai ayg abg nih.."
"Baru nak tau ka..ishh..ishh..kesian.."

Dah settle semua keja kat umah baju dh sidai,katil dh kemas,tingkap dh bukak dan
yg paling pnting ubat dh mkn.Klu aku lupa mkn ubat aku akan di ceramah dari umah sampai tmpat kja.
Aku dah bersedia nk p kja mak mertuaku bekalkn goreng pisang heee..hee..
Cian mak mertua dpt menantu malas mcm aku..Nasib badan..

Tak tau pasai apa keta panda buat peragai pg nih.Klu panda perlahankan keta mesti
injen keta dia akan mati.Asyik2 mati,mati dan mati ja.Aku tgk muka panda dh btukar color.
Mulot panda pn aku tgk terkumat-kamit tapi aku x dpt nk dgar apa yg dia ckp.
Mungkin panda x nk aku dgar apa yg dia ckp.Takot aku pelecehkan dia la 2.
Sebab sblm nih panda slalu ckp keta dia paling bagus x pernah meragam.










Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...