Halaman

Peminat Setia ku..

Selasa, 24 Februari 2009

Bawak kete sendiri..



Hari nih aku ngan abg rick mai teja asing2.yerr..bawak keta yerr
aku bawak keta aku.best jgk bawak keta sendiri hari nih blh la aku
lpaskn tension aku nih.Semlm aku majuk ngan abg rick aku pn compius
naper aku nk majuk.Tpi apa aku peduli jnji hati aku senang bila aku
majuk.masa blik teja kmarin yerr ajak aku mkn bhun sup bawah titi.
yerr..kata yerr blm mkn.



Terharu aku,rasa serba salah sgt sbb aku marah yerr lmbat hntar nasik rpanya yerr
pn blm mkn.Kemarahn aku makin pudar.Msa oder mkn abg rick blh plk tnya aku nk mkn kerr x.bila aku ckp nk yerr ckp kn tdi bru ja mkn nasik.Ape nih malu la..adk yg ambik oder 2 syum ja.aku pn ckp minum dh la.kempunan aku nk mkn bhun sup.
dgn sedih dok tgk yerr mkn tiba2 aku rasa nk marah blik kat yerr.aku ambik kputusan
nk majuk blik...sampai ke hari nih..

3 ulasan:

acik_cute berkata...

la oder ja kira apa abg sakap apa pun.belasah ja..mai asing owh best.mam ngan sapa ekeke

pussy-meOw berkata...

ee......... geramnyer!!! awat kalau dah mkn x kn x muleh mkn lagik? ish2 kalau abg ipo wat mcm tu ngan dia2 sekalik x yah mkn! tk kira yer blum mkn ker dah ker.. lenkali pedulik kn jer, mkn jer aper lamkn pun nk tahan .. ee.. sakit ati baca!!!!

Murni berkata...

uwaaaa...teringat kat makkk....
ujong minngu nih nk suruh mak buat bhun sup 10 pnggan aku nk belasah. padan muka yerr...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...