Halaman

Peminat Setia ku..

Rabu, 18 Februari 2009

Nak Bagi Apa errkk..

Lagi 2 hari genap la usia kunfus pandas yg ke shuu..rahsia.
tadi aku dah temu ramah akak aku pengalaman dia bab2
bg hadiah nih.memandangkn nih pertama kali aku nk celebare
besday dia.Tue yg membuatkn aku compius bagat nak bg apa
utk buat dia happy.aku harap sgt geng2 cekOdOk baSi dpt
bg beberapa buah fikiran utk aku.plss...

10 ulasan:

pussy-meOw berkata...

erkk .... kasi ehem2 jer x muleh ker dik? wakakakakaka, yang lain sila jawap yer

pussy-meOw berkata...

beli jam ker ... tie ker ... brg letak lam keta ker.. adoila ..tp kek tu wajib! lalalala post kat akak ler ahaks

pussy-meOw berkata...

bawak pi mkn spesel kit ker ...
ni awat haku jer komen nie .. mana cekodok len nie .. muahahahah

Murni berkata...

akak nih menda 2 adk dh bg hari2 tau.alamak pecah lubang aku..laa..
nk bg apo nih....

acik_cute berkata...

hahaha..ckp tu soka ni.kekekek
yang beli apa yg dia x da lagik la

zai berkata...

beli perfume...purse br ke..underware la..ahakk

pussy-meOw berkata...

ari2 ka? wakakaakakakakakakak .. sementara stok masih ader la tu!! kui3

pussy-meOw berkata...

erk .. pakai ker under2 tu? ahaks

acik_cute berkata...

tak pakai la akak..muahah..aku lak pepandai

pussy-meOw berkata...

bila malam mang la tk pakai dik wei.. pakai time mulan mengambang jerk. tp tunggu ge 7 mulan la muahahahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...