Halaman

Peminat Setia ku..

Selasa, 24 Februari 2009

HANYA KAU KESAYANGAN KU...


glitter-graphics.com

Wlupn yerr bg aku marah dan sakit hati.Tapi bg aku kungfu panda adalah kurniaan yg terbaik buat aku.aku tulis apa yg berlaku nih bukan tujuan aku nk bgtau kat org yg yerr pragai x elok.tpi cuma nk bg hati aku ok cikit dgn aku bcerita kat blog nih. pastue ada geng cekOdOk basi tomen ngan bg nasihat aku happy sgt.YErr.. mukan x baik cuma yerr pn manusia biasa yerr x tahu aku marah klu yerr tahu msti yerr x buat mcm 2
aku syg sgt2 kat yerr..akhir sekali maafkn ayg erkk..abg sbb kutuk abg kat cni.
laaa...laa..

3 ulasan:

acik_cute berkata...

betol2 tak semestinya kita tulis ni nak tnjuk baik buruk dema..just lepas geram ja..ada lak adik badik cekodok yang memahami senang ati skit

pussy-meOw berkata...

erkk ... pendpt tu pun berdasrkn situasi jer ..bkn kata yer x elok .. hehe .. jgn maraa ..

Murni berkata...

x marah la.klu marah kita dh x kwn dh akak.syg geng cekodok basi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...