Halaman

Peminat Setia ku..

Isnin, 8 Mac 2010

Budak2 Zaman Sekarang....

Balik dari keja semalam aku lepak2 ngan anak buah panda sambil godek2 Muqriz.
Fuhh...penat semalam ngan aku yg x berapa chat demam + batOk + selsema.
Sokset2 idung..Ermm..amat2 x menyenangkan aku dgn keadaan ini.
Tapi apakn daya peringatan dari ALLAH s.w.t supaya aku x melupakanNYA.

Sebenarnya Muqriz yg dpt dlu demam + batOk + selsema cian dia tidO pn asyik batOk2
ja.Org ckp klu budak2 selsema kita x blh tium2 dia sgt sbb takOt berjangkit plk kat kita.
Tapi ayah ngan ibu x ambik kisah langsung pasai tue.Mana blh sehari x tiUm2 muqriz
rasa mcm hari2 yg dilalui x lengkap ja..

Muqriz plk skrg dh byk akal dia dh pandai meregek2 bila nk suwuh org dukung dia..
Lagi x di dukung lg tue la dia meregek..Semalam masa ngah tukaq pampes kat dia
terkejut aku tgk aksi MyEm0.ComMuqriz
Berbalik pada citerr tadi masa ngah smbang2 ngan anak2 buah panda dan ngan
ibu mertuaku pn ada jgk dia dok cerita bab zaman dlu2 mcmna dia bela 9org anak2
aku mndegaq ngan penuh perasaan.
Tapi yg membuatkn kami terdiam bila anak buah panda mengutarakan satu sOalan
yg x pernah aku fikirkn pn sblm nih..

Nabila :Mak su (aku la tue) tau semua org ada tiga org anak.
siap di sebut nama lg sorng2...klu tlis mau lenguh tgn menaip..
mak sue bila lg nk tambah..dia ingat tmbah anak mcm tmbah nasik kot..
M.su: Nnti la bg muqriz besaq dlu baru m.sue tmbah baby plk..
Nabila: Ala lmbat lg la mcm tue....klu blh la jgk adk nk baby..
m.sue adik nk baby girl plk tau lpas nih asyik burung ja...
klu dh ada burung srang burung pn kna ada jgk...
MyEm0.Comadoi la bertuah pnya anah buah..

M.sue: Adik tau skit ooo.. klu nk dpt baby.Kena bg sihat elok2 dlu baru blh dpt baby lg..
Nnti m.sue bg 10 baby kat adk blh ka adk jaga..
Nabila: wah...syok mcm tue la..nnti adk cri nma..m.sue jgn bohong tau m.sue dh jnji..

M.sue: bicara dlm hati.. haa..sudah aku bantai ckp ja nk bg dia x tnya soalan dh..tgk2 dia hentam aku plk..
MySpace smbil seyum2 sbb mak mentuaku
dok gelak kat aku..


nih la orgnya..

Tiada ulasan:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...