Halaman

Peminat Setia ku..

Rabu, 17 Mac 2010

Makan Bersama...



Sebenarnya n3 nih sepatOtnya di tulis smlm tpi disebabkan tuan blOg yg bz ngan game fb
x sempat plk nk publish n3 nih..
Muni ngan family kuar makan bersama setelah lama x kuar mkn sekali lgpn umah kami dlm proses pembinaan.
Pintu depan berkunci tapi klu ikOt blakang x de pntu lngsung..bumbung kat dapur pn blm siap klu p toilet siap blh tgk bln bntang lg..
Sebb tue nk tinggal umah x blh sgt..skrg plk 2 3 hari asyik hujan ja..tkot plk air msok dlm umah
so tpaksa la duduk umah ja buat smentara nih..

Errmm..mula2 rancang nk mkn kat Kuala Perlis tapi x jadi plk. Alasannya nnti anak2 ngantok
tue la anak2 kakak panda nih diaorg klu kat umah x plk nk tidO awal tapi klu kuar bjalan blm pn pukul 10mlm dh ngantok..
So kami kuar mkn kat kedai yg berhampiran ngan umah ja. Kalau blh makan kat Kuala Perlis memang best sgt2 mkn kat tepi pantai ngan angin sepOi2 bahasa..tapi apa kn daya..
Undian utk ke sana kureng weh..aku ja yg nk p..


Ramai org penat menunggu
Akhirnya sampai jgk makanan..

Mula2 aku nmpak makanan dlm hati ckp semua aku nk hbiskn..
Muqriz plk tidO blh la mkn ngan tenang ckit..
Masakan kat situ pedas gilO..kami mkn bersulam air
x tahan pedas tmbah2 mak mentuaku awal2 lg dia dh ngalah..
Aku mcm biasa la lagik x licin x bgajak la ...


Ayah ngan ibu pn nk bergambar jgk nih..




Ngah syOk2 mkn muqriz bgn plk..Ades adk nih ibu ngah pulun mkn nih..
Mula2 dia diam ja memerhati keadaan sekeliling tapi bila dh lama sgt dok sorang kat meja
belakang dia mula menagis..ckit..lama2 makin kuat..baru ibu kalut basOh tgn..
Muqriz mmang mcm tue klu org ngah mkn dia la org paling kalut..
Mcm la blh mkn..


2 ulasan:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ berkata...

wahhh..stimbot kan tu? sedapnyer..tengahari macam ni kalau tengok makanan..perot terus je bernyanyi dengan sukeria..adoii..lapo la..

sI tEDI berkata...

seronok sekali sekala makan luar bersama keluarga! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...