Halaman

Peminat Setia ku..

Khamis, 11 Mac 2010

Ku PujuK Hati Ini..


Aku ingin tulis sesuatu tapi aku x tahu apa yg ingin aku ceritakan...
X tau la pasai pa aku jadi mcm nih...aku kah yg bersalah yg x mau faham
masalah org lain..
Aku kah yg mengada benda kecik pn nk ambik pOt nk tereyak bagai..
Aku buntu begOng begap....dan perkataan yg swaktu dgnya..

Apa yg harus aku buat sabar..sabar..sabar...
Mampukah aku nk bersabar???
Ades..apa yg aku tulis nih..
Hello2..sapO2 blh tenangkn ati aku tak..blh x bg aku lupO apa yg berlaku..
Atau blh x ajaq aku cara mcm nk bg hati kita jadi keras mcm batu..

X pelah masalah sendiwik aku kena selesaikn sendiwik la kan...
Oleh yg demikian aku terpaksa la pujuk hati aku sediwik..
Jom baca mcmna aku pujuk hati aku..

Murni syg..
Tiada insan yg hidup x hadapi masalah
Semua org kena laluinya..
Suka duka
Senang susah
Boleh atau x kita tetap kena hadapi jgk..
Sebab itulah kehidupan kita..
Kehidupan yg kita pilih..

Murni..
Kuatkn hatimu ingat janji2mu dulu..
Jangan mengalah sebelum berjuang..
Katakn pada hati..
Semuanya akan berakhir nnti..
Semuanya akan kembali seperti asal..

Murni..
Jangan difikirkan sangat apa yg terjadi..
Wlupn ia masalah kecil tapi hati x kn tenang selagi ia terus difikirkan..
Lupakan semuanya..
Kerana masalah yg di pendam akan mnjadi luka yg dalam..

Murni..
Ketawalah..senyumlah...
Agar segala dukamu bertukar menjadi suka..

Macamna wehh..boleh blah x ayat2 aku yg cuba memujuk hati sendiwik..
So..aku dh semakin ceria..ayat cover ja..
Ok la dh x dak apa nk cerita dh..
The End...





1 ulasan:

azita berkata...

pandai no bt ayat pjuk.kena bg gak 1 habuan geram baca balik :.sabar k

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...