Halaman

Peminat Setia ku..

Rabu, 29 September 2010

Apa Kes...

Entah la susah nk cakap..
Nak marah2 bukannya budak dah besaq panjang dah..
Berpelajaran tinggi pulak tuh..
Nak kata aku tak sediakan bakul sampah ada aku sediakan tapi
Kenapa masih ada yg buang sampah merata2..
Ishh..geramm toi..sib baik aku x nmpak klu x nahas si pembuang sampah tuh..

Tadi masa ngah print agsiment telinga aku terdengar bunyi plastik..
Ala2 org ngah bukak sesuatu aku pn apa lg pnjangkan leher nk tgk sapa yg ngah
dok bukak sesuatu tuh..
Aku nampak seorang student pompuan ngah bukak plastik roti..
Aku ngan tak kisahnya pompuan x perrr..x kan nk buang sampah merata kot..

Tadi time rehat aku ronda2 la dlm lab dan dari jauh aku nmpak bnda nih atas meja..


Ades sakit hati betOi..ku harapkan pagar..pagar makan padi rupanyaa..
Nih bukan yang pertama dh banyak kali wehh..
Napo la jadi macam nih..



Benda nih pun merata aku kutip..aku faham klu kat bawah meja mungkin terjatuh..



Kalau atas meja mcm nih macamna plk..Hrummm..bekas lap hidung mulOt
sendiri pn x reti nk buang..
Dok asyik bersihkan lab tiba2 aku terjumpa bnda nih...



Apo bendanya tuh..korang pasan tak..jap aku tunjuk pic dekat sikit..




Taraaa...sampul duit raya..masa jumpa aku buang ja skali ngan plastik roti tuh..
Yerr..la ada kerr..org nk buang sampul yg ada duit..
Tiba2 aku terasa macam nk tgk isinya..
Bila di buka ohhh..ada duit..
Aku lekatkan kat tepi meja aku kot2 tuannya datang lg dan harap2 dia masih cam
sampul diut raya dia..



2 ulasan:

@e_da berkata...

kesedaran sivik takde dlm diri kan.. dah tua pun kdg mcm nak kena ajar lg.. huhu duit raya pun ada yg tercicir tu..

Murni berkata...

Tuh la sesak betoi ngan pagai lepa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...