Halaman

Peminat Setia ku..

Ahad, 26 September 2010

Gelagat Muqriz..

Sebelum raya hari tuh aku ada bawak muqriz p kedai gunting rambut..
Muqriz nih cepat sangat berpeluh x kira masa & keadaan cuaca..
Tambah plk cuaca sekarang x menentu..

Rambut kat belakang leher dia udah panjang...klu dia panas dia akan garu2 leher dia..
Sebelum jadi ruam aku ajak abg syg p kedai gunting rambut utk pendekn cikit rambut muqriz..

Nih kali kedua aku bawak muqriz gunting rambut kali pertama lawak sgt...
Nih tgk pic kat bawah...


Geli gamaknya...


Ingatkan nk nageh bila dengar mesin rambut tuh
tapi..

Sampai terganga2....


Tengok merata...


Semua org dlm kedai gelak tgk telatah muqriz..


Kali kedua gunting rambut....


Baik kan anak teruna saya..


Dah mula duduk tak diam..


MukO org pasrah rambut kena gunting..


Pic nih aku sgt sukO pandai ank ibu possing..









4 ulasan:

kew_chop berkata...

baiknya muqriz diam jek potong rambut (^o^). makin ensem muqriz ni.

Murni berkata...

Heee..tq murni..

@e_da berkata...

bagusnya dia nak gunting rambut kat kedai.. kalau mika dah lama tuan kedai halau balik kot.. melalak tak mau ...

Murni berkata...

elok kat hal nih hal lain mcm2 peel dia..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...