Halaman

Peminat Setia ku..

Isnin, 13 April 2009

13 APRIL 2009 3.48pm



glitter-graphics.com

Hari bahagia aku...


TengOk ape tue..


Cak..heee..

My mother and may daddy..

Kawan2 aku...pilih2..

Masa bercinta..huhu..

Tue lah serba sikit tentng aku.Dulu aku sering mempersoalkn
kebahagian yg ku rasa x pernah wujud dlm
dri aku.Tpi kini setelah aku di anugerahkn kurniaan yg
x terpikul oleh aku(PANDA).Baru ku tahu,baru ku percaya bahawa setiap
manusia d muka bumi nih sudah d tetapkn kebahagian masing2.
Cuma bila dan dgn siapa kebahagian itu akan kita rasai dan temui tidak kita ketahui.
Aku bahagia sekarang wlupn kadang2 kami slalu bercakar,
tpi itulah yg selalu mgajar aku erti sebuah ikatan suami isteri.
Aku percaya dlm bahagia ada dukanya & duka x selalunya berpanjangan.
Sekarang alhamdulillah aku dh 5 bulan mengandung.
Cuma ini yg mampu aku bg utk insan yg amat aku syg (PANDA).
Semoga ia akan selamat di lahirkn nnti
sebagai bukti kaseh sayang
aku ngan PANDA.

glitter-graphics.com


3 ulasan:

azita berkata...

heheh..btoi2 semua org da tertulis bahagia dia kan..hehhe

Murni berkata...

haaa...B tunggu tau..

tuchin berkata...

wah .. sejak nak jadi mak pada anak panda ni dah matang kitt ... muahahaah (singkatan perkataan is mak panda) kah.. kah ..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...