Halaman

Peminat Setia ku..

Isnin, 27 April 2009

JIWANG KARAT...

Dulu aku sering mempersoalkan kebahagiaan untuk ku Aku rasa dunia ini sungguh tidak adil Kerna tidak mengizinkan diriku merasai kebahagiaan yang aku impi2kan Hari2 yang kulalui penuh dengan tanda tanya "Dimanakah Kebahagiaan buatku?" Tapi setelah kau hadir dalam hidupku Baru aku mengerti dan mempercayai Bahawa kebahagiaan sememangnya sudah tersurat dan tertulis untuk setiap insan di bumi ini Hanya kita yang tak mengetahui bila dan dengan siapakah kebahagia itu akan kita kecapi Sekarang aku tidak mempersoalkan lagi tentang BAHAGIA Kerna aku sudah menemui kebahagiaan aku iaitu kau.....


Bukti cinta dan kebahagiaan kita akan lahir nanti insyallah..
Aku harap kita akan dapat menjaga dan mendidiknya sebaik mungkin




5 ulasan:

Zai Zamree berkata...

wah3..dh jiwang2 dh adikku ini...

azita berkata...

huhu..cayok2

Murni berkata...

heee..malu yo bukan apo nk bodek panda dia dpat gaji hari nih kuiii..kuii..

tuchin berkata...

erk .. bukan hari2 bodek panda ker? kah kah kah

Murni berkata...

wekk..akak tue..pecah tembelang adik..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...