Halaman

Peminat Setia ku..

Khamis, 2 April 2009

BERITA GEMBIRA.....

Waktu kejadian 2.15..
Ringg...hp bergedik..
Kak A:salam alang..
AlanG:wsalam..ermm..ada perrr..
Kak A:ish alang nih mcm x suka ja kak tipOn..
nih nk bgtau kak ja pn dh peknen mybe bln 12
nih due.heee..mak dapat 2 cuCu...
Alang:ya ka..hee..tcapai jgk hasrat alia nk adk.
syiOk la dia.lpas nih x la brebUt adk ngan aqil lg.

glitter-graphics.com

sebenarnya kakak aku yg nO 2 pn dh d sah kn mgandung.
bgs la anak yerr si alia 2 sbuk sgt nk adk bla yerr tgk ank
kakak sulOng aku dapat adk bru.kakak sulOng aku dh ada
3 ank smuanya laki.kakak yg tgh plk ada sorng ja ank
pmpuan.lpas aku dpat brita dri kakak sulOng aku..
panda plk kol ckp kakak dia yg kat langkawi pn nk dapat
baby jgk...

glitter-graphics.com

hee...murah rezeki family aku..aminn..tumpang gembira..


1 ulasan:

azita berkata...

uik..semua lekat ni..heheh rezekii

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...