Halaman

Peminat Setia ku..

Khamis, 30 April 2009

tag....

1. Nama awak boleh dikatakan sempena nama siapa?
Murni dari mak kalsom plk name mOyangku...
2. Kali terakhir awak menangis?
28/04/09 8.15am ayah sakit..x nk p hOspital plk 2..degilll...
3. Awak suka tulisan awak?
suka la ...awk pn kena sukO tau...padan mukO tanya sgt kn dh kena paksA

4. Makan tengahari yang digemari?
bihun sOp...wlupn mkn hari2...

5. Awak akan berkawan dengan diri sendiri jika awak adalah orang lain?
klu aku kenal mesti la aku kwn aku kn baik...

6. Sarcasm?
x suko tapi klu dia jolok sarang tebuan.x kn aku nk diam...
7. Setuju dengan kempen memboikot barang Yahudi? Barang yang susah untuk boikot?
setuju2 .... mampOs ko Yahudi gok...

8. Bijiran kegemaran?
honey stars ...

9. Ais krim?
suko yameee....

10. Perkara pertama bila melihat orang lain?
muke .. eee ... tahi lalat aku santik lg dari ko...
11. Merah atau merah jambu?
dua2 x suko

12. Paling awak rindu?
My baby..
13. Mahu orang lain selesaikan soalan ni?
kalau rajin macm aku silakn la...


14. Warna kasut?
hitam...koko
15. Sedang mendengar?
khabi khushi khabi gam ....


16. Warna pilihan jika awak ialah crayon?
putih x kn habis....

17. Orang terakhir waktu berbual dengan telefon?

kak ipO
18. Suka tak orang yang beri soalan ni?
sukO bagat..lagi sukO gaduh ngan yerr...


19. Sukan?
Game...spOngebOb
20. Rambut?
paras dada..
28. Mata?
paling santik
29. Kaca mata?
aderr ... nk beli sendiri la..wekk..
30.Makanan?
semua aku balun..


31. Cerita hantu atau happy endings?
cerita hantO sbb aku x suko nageh..wlupn aku mmang kuat nageh..

32. Movie terakhir?
BOHSIA ..... jgn jadi bohsia doh..
34. Musim panas atau sejuk?
kita hanya hambaNYA x bisa memilih..
36. Pencuci mulut?
buah-buahan..


37. Paling tak suka cakap?
mcm kelin dh la hitam ckp pn hudOh..
38.Buku?
skrg buku pa & ma....

39. Apa ada di atas alas tetikus (mouse pad)?
mcm2 ada...


40. Apa yang awak lihat di tv semalam?
Suara siswa sbb panda ada kat sana..


41. Lagu?
lagu 2 la lagu mana lg...


42. Jarak paling jauh dari rumah yang pernah awak pergi?
thai...
43. Lahir di mana?
felda bukit tangga...
44. Tag orang lain?
x baik kenakn org...sapa yg baca tag aku nih...sila jawab balik...


Tiada ulasan:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...