Halaman

Peminat Setia ku..

Ahad, 24 Oktober 2010

CoklaT PutinG


Bertemu kembali kita disini alhamdulillah aku masih boleh menulis sesuatu..
Walaupun 2 3 hari nih emOsi aku sgt terganggu..
Biasalah selagi kita bergelar hambaNYA kita x kn pernah selesai di beri bermacam2
dugaan..

Dan semalam satu lg dugaan menimpa seseorang yg aku syg..
Entah la utk memberi nasihat aku sendiri agak keliru..
Aku sngt tkot utk berkata2..tak mcm slalu..
Takot kata2 aku akan memburukn lg keadaan..
Walaupun sesungguhnya dia sememangnya berperagai buruk..
Walaupun sesungguhnya aku rasa tanpa dia org yg aku syg itu masih bisa hidup..
Dan aku merasa sgt marah kepada mereka2 yg selalu mgacau keharmonian hidup org.
Dengan menimbulkan begitu byk persoalan yg mengelirukan..

Tiada satu ayat pun yg terkeluar dari mulOt aku utk menyebut perkataan SABAR aku
bimbang perkataan itu akan menimbulkan kemarahannya.
Kerana aku pasti kesabarannya sudah hilang..hatinya sudah sebu diperlakukan
sebegitu..
Dia sudah banyak bersabar tapi apa yg dia dpt...Hanya kesakitan..

Aku sgt bersimpati padanya tapi apakn daya aku x bisa mmbantunya sperti dulu..
Aku sudah mmpunyai kehidupanku..Andai aku seperti dulu..
Akan aku sentiasa disisimu...

Walaupun wajah sentiasa tersenyum tapi di dalam hati hanya kita ja yg tahu..
Mujuq cOklat puting ada..


Keh3..aku ngan panda kasi nama cOklat nih cOklat putinG sebab bentuk dia
macam puting. Nama betOi cOklat nih cOklat kiss2 klu x salah la..


Dah lama x makan cOklat kebetulan mak baru balik dari langkawi dpt la rasa 2 3 biji..
Aku culik dari peti ais..umah mak..
Apo kena mengena masalah ngan coklat..??
Bagi wanita, coklat menggalakkan pengeluaran kimia endorphins bagi otak wanita, yang menggalakkan rasa gembira dan mengurangkan stres.
Sebab tuh bila mamam cOklat disaat2 nih terasa sgt layan sekali..
Coklat dapat mengurangkan tekanan heee..


Coklat juga mengingatkan aku pada beberapa org yang juga hantu cOklat..





Tiada ulasan:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...