Halaman

Peminat Setia ku..

Ahad, 31 Oktober 2010

Hati Aku Bukan Siapa...Siapa...

Sesuatu telah berlaku..
Sesuatu yang sangat aku tak suka..
Ini bukan yang pertama tapi entah yang keberapa...

Aku tidak pernah memaksa sesiapa memahami situasi aku kecuali dIa....
Tapi dIa..
Aku rasa seperti hadirnya aku hanya utk memahami situasi org tnpa org pernah
memahami bahawa aku jua punya rasa..

Aku cuba jadi yg terbaik utk dIa..
Aku sukakan apa yg aku tak suka.. Sebab dIa.. suka..
Aku tak pernah berhenti memahami keadaan dIa..

hati aku sedang lara. Ia adalah serius. Sebuah lara yang aku rasa sangat payah. Aku rela jauh-jauh disini daripada berada dekat.

Aku nak lari kemana? Tidak boleh lari. Aku tiba-tiba jadi benci!

Kenapa hanya aku yang kena faham ini? semua yang ada kenapa melepaskan pada aku sahaja? Bukankah dIa.. ada hidup baru dan saya yang perlu dIa.. jaga?





2 ulasan:

Unknown berkata...

erm amboi madah berhelah dia ..
meluahkan perasaan betoi

Murni berkata...

cni ja pn blh bermadah...abg aj

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...