Halaman

Peminat Setia ku..

Khamis, 21 Oktober 2010

Untuk Yang Tersayang...




Hari nih 21/10/10 incik suami akan ke KL utk menghadiri majlis perhimpunan
agung UMNO..
Dan semalam aku mengajak incik suami ke sini....


Zon Bebas Cukai a.k.a Duty Free..

Memborong sesuatu untuk incik suami..
Mula2 ingat nk ke sini masa rehat tapi dibatalkan sebab takot lambat plk masok
keja. Jadi kami laki bini ke sini lepas balik keja..
Muqriz ditinggalkan kat umah pengasuh dulu balik dari shopping baru kami ambik dia.

Nak balik dah jap ja ke sini. Lagipun x la jauh sgt pn..



Di sini agak sibuk pada jam 6.00pm. Banyak gila lori.. Kalau muqriz ada
mesti mulOtnya bising tgk lori..
Apa yg best sgt tgk lori aku pn x tau yg pasti bila dia nmpak lori dia jadi sgt teruja..


Nih la barang yg saya beli utk incik suami baju kemeja..
Berjalur warna merah biru dh mcm kuih lapis keh3..


Ke mana jua aku pergi kalau nampak baju2 baby mesti aku borong jugak..
Yeah..nih utk anak bujang aku jua sepasang baju..POPEYE..
Untuk aku takde pn uwaaa...



Tiada ulasan:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...