Halaman

Peminat Setia ku..

Rabu, 3 November 2010

Hari Jumaat Yang Best....

Ades dah byk kali tertangguh nak publish cerita nih utk tatapan semua tapi 2 3 hari nih
bz sikit. Walaupun dapat cuti banjir 2 hari aku tetap bz sebab rumah
aku pun air naik jugak tapi x la banyak sangat.

Sebenarnya dah lama aku nak berjalan2 ke sini tapi asyik tak jadi ja..
Jumaat 29/10 baru kami sekeluarga berkesempatan berjalan ke sini.
Sambil melayan karenah muqriz yang makin hari makin bertambah akalnya..

Kami kesini...

Kuala Perlis.
Berpacaran di tepi pantai..aku sangat2 gembira dapat datang kesini..
Melihat ombak memukul pantai & melihat burung beterbang terasa dada lapang sekali..
Di hati pun terdetik sungguh indah ciptaanMU Ya ALLAH...


Dua lelaki kesayanganku


Jauh ku renungi perjalanan hidup ini...
keh3..dan lagi berlakon tapi x jadi pun reaksi muka yg x menjadi...
Muka tak macam org merenung nasib tapi macam nampak balak handsome ja keh3..

Nih baru macam merenung kehidupan..tapi aku rasa mamat nih teringat awek
dia nih nampak lain macam ja..

Bawak muqriz main2 kat taman permainan dia sangat teruja dapat main kat cini..

Senyuman ini penawar duka aku..


Apa yang aku ada hari ini sangat2 bermakna dan aku amat menghargainya..
Semoga ia terus kekal selamanya..
Walaupun kekeliruan menghampiri..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...