Halaman

Peminat Setia ku..

Selasa, 23 November 2010

Ades Kena Tembak Plak...

Dah lama murni tak kena tag. hari nih kena tag oleh Yuyun@HanLeeYun a.k.a. KuLaT_NaKaL
Meh kita jawab sama2...

1. Apa benda paling penting dalam hidup korang?
Kalau benda cincin perkahwen saya..

2. Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
Tadi sebelum balik kerja saya ada beli kertas minyak Rm0.50..

3. Dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
Saya udah kawen, so soalan nih x yah la saya jawab k..

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Yerr..ades malunya...

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Sampai ku menutup mata ecece...rOmantiskn kah3..

6. Di manakah korang selalu jumpa kekasih korang?
Kat rumah hari2 boleh jumpa..

7. novel/buku/majalah terakhir dibeli?
Buku tentang penjagaan Ibu hamil..

8. Apakah nama penuh korang?
Murni KalsOm Binti IbrahiM..

9. Antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
Ngan mak..

10. Namakan orang yang betul² korang nak jumpa dalam hidup korang?
Tak pernah plak terfikir nak jumpa sapa2....

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
Mesin basuh yg basuh saya tekan2 ja...

12. Dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
Tempat yg pantainya sgt indah kat mna erkk..

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
Cium keh3...yuyun pejam mata k..

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?
  • Seorang remaja yg baru saya kenali melalui Iman Aisya
  • Seorang yang sangat sukakan Camera betul tak yUyUn heee..
  • Seorang remaja yg masih belajar...

15. Lima benda yang paling disayangi dalam hidup anda?

i) keta kancilku aka si cOmel
ii) Handphone pemberian incik kekasih tiba2 ja jadi kekasih...
iii) Kamera canOn
iv) Koleksi tudung2 saya..
v) Last sekali apa erkk..my handbeg haaa..poyo slalu beli beg x dak jenama pn..

16. Lagu yang paling anda suka dan selalu dengar?
Apa ja janji sedap di dengar...byk wehh..lagu aku suka..

17. Bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
20 jun sambut kat umah ja..

18. Lima rakan Blogger yang korang nak tag.
dah lama tak buat kerja tag-mengetag ni kan.
mari tembak:
i) Kak tuchin
ii) Kak bItT
iii) Dak CubY
iv) Onniey
v) Eida

Sekian..

5 ulasan:

Yuyun@HanLeeYun a.k.a. KuLaT_NaKaL berkata...

Murni, ni YuYun tak dapat kasi markah penuh ni sebabnya....

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?
1) Seorang remaja yg baru saya kenali melalui Iman Aisya
-Pembetulan : sy bukan remaja, pangkat dah naik sket nih..
2) Seorang yang sangat sukakan Camera betul tak yUyUn heee..
-Betoi..betoi.. ;)

3) Seorang remaja yg masih belajar...
-Pembetulan : huhuhu..adakah sy kelihatan sungguh muda di mata Murni?? :p

Murni berkata...

Ades yuyun salah ka..
soory la yuyun nmpak mcm muda la..
umur brapa yuyun..
dh kerja kerr..skrg..
ala x dpt markah penuh plk :'''(

Yuyun@HanLeeYun a.k.a. KuLaT_NaKaL berkata...

hehehe..sy hampir mencapai 30 tahun dah!! keje dah huhuhu..;)

Murni berkata...

biaq betoi yuyun muni lahir tahun 1984 yuyun tahun brapa..

Yuyun@HanLeeYun a.k.a. KuLaT_NaKaL berkata...

lorrr...betoi..Yuyun lahir tahun 1981 :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...