Halaman

Peminat Setia ku..

Selasa, 16 November 2010

Selamat Hari Raya Aidiladha



Assalammualaikum semua kawan2 blogger di harap semua berada dalam keadaan
sihat & senyum sOkmo.. Jangan korang buat mukO macam lembu kat atas tuh..
Heee..kita kan nk sambut aidiladha jangan la sedih2 k...
Kalau lembu camgitu yg nak di buat korban korang nk mkn tak tuh..tgk2 higus pn kuar..

Macamna tahun nih ada yang berkesempatan buat KORBAN tak..?
Kalau ada yang buat alhamdulillah kalau yang tak insyallah tahun hadapan jika ada
rezeki lebih dan umur yang panjang..
Alhamdulillah tahun nih aku dan keluarga sepakat utk berkorban dan membuat kenduri
untuk muqriz. Makan2 untuk ahli2 keluarga..

Tadi aku ada mesej incik suami aku ckp "abg boleh kerr..abg tolong org sembelih lembu ayg kan ngandung"
Incik suami agak keliru dan akhirnya incik suami mbalas msj" balik nanti kita tanya mak"
Itu la tempat rujukan kami..korang rasa mcmna boleh ke tak boleh...



Di kesempatan nih aku sekeluarga ingin mengucapkan selamat hari raya aidiladha..
Kepada semua kawan2 blogger dan sesiapan jua yg mengenali & membaca blog serba
kekurangan nih...
Semoga ALLAH s.w.t memberikan kesempatan untuk kita melakukan PERGORBANAN..
Tak kira dari segi tenaga, wang, masa & kasih sayang..
Semoga dengan setiap pengorbanan tuh kita akan mendapat hikmah disebalik kejadian..
Ececee...macam ustazah plk aku nih..
Bagi yang pulang ke kampung pandulah dengan berhati2 "ingat org tersayang" bye...


2 ulasan:

IKA berkata...

;-)..

so husband akak tolong tk sembelih?

hmmm..tktau la, tkde pengalaman..selalu org kata, jgn aniaya binatang, takut terkenan kat baby...tapi korban kan satu ibadah,..so, tkpe kot..=)

Murni berkata...

Suami akak tolong jugak time korban..
tuh la smua org ckp mcm adk ckp korban satu ibadat yg pnting nawaitu kita..insyallah x de apa2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...