Halaman

Peminat Setia ku..

Isnin, 10 Januari 2011

Aku Tak Pandai

Yerr.. aku bukan seorang wanita yg pandai ngaji pn sampai tingkatan 6 atas ja..
Tuh pn bila mak ckp nk kawenkan aku terus aku mengaku nk sambung belajar..
Aku ingat lg masa tuh aku x ambik tingkatan 6bwh pn aku trus msok 6 atas..
Perghh...hebatkan aku lOmpat kelas tuh kah3..
MySpace
Rasa nk gelak golek2 plk seronok jgk kan sekali sekala puji dri sendiri..
Patot la ada org suka puji diri tanpa rasa segan.

Sebenarnya apa yg aku coret kat atas tuh smuanya betoi tntang dri aku..
Tapi bukan la cerita sbenar yg aku nk bgtau korang smua..

Aku Tak Pandai...Tak Pandai apa nih..

Macam nih sebenarnya Aku sangat2 tak pandai sembunyikan perasaan aku..
Bila aku sedih air mata aku akan terus mengalir tanpa blh ditahan tak kira dgn siapa @ dimana
aku berada..
Abg syg ckp aku nih pelakon air mata tapi aku akan bgtau abg syg "nih bukan berlakon
nih betoi2 la"..

Abg syg ada rapat ngan seorang pak cik kat kampung dia..selalu jgk abg syg bawak aku
ngan muqriz jumpa pak cik tuh berborak tentang mcm2 hal..
Kami kenal tak lama tiba2 dia jatuh sakit..pernah sekali tuh masa aku melawat pak cik
tuh kat hospital. Aku menangis melihat pak cik tuh terharu betoi msa tuh..
Dalam hati berbicara "pak cik lepas nih sapa nk nasihatkan kami" haaa..gila tau masa tuh..
sampai anak2 dia tgk aku pelik gamaknya..Nak kata sedara tak kenal pun..
Bila dh nk balik aku salam ngan isteri pak cik tuh Ohh..dia peluk aku sambil tepuk2
belakang aku..
Mungkin mak cik nak ambik kekuatan dari aku tapi aku gagal utk berikan kkuatan tuh utk dia sbb aku menangis lebih dari mak cik tuh plk..

Tuh la aku kdg2 aku rasa mcm rimas jgk mpunyai perasaan yg mcm nih..
Tapi apa kan daya sebagai hambanya aku x blh menentukan hanya blh memilih
tapi bab nk pilih x menangis aku gagal..

Semalam pun mcm tuh masa melawat pak cik sebelah abg syg sakit..aku menangis jgk.
sampai pak cik pn turut menangis..
Korang rasa aku nih nOrmal tak?

Aku gagal betoi dalam mengawal perasaan...ades mcmna erkk..
kOrang ada pehtua x?


6 ulasan:

chik star berkata...

salam.
:)

Murni berkata...

wsalam chik star

FR berkata...

murni tak normal..

Murni berkata...

pheha nk kena hg kata kat aku noh

syifa' berkata...

murni aku pon sama dan la nih aku jd semakin2 teruk..xbuleh kata pa sikit sentapp..ayaq mata weii..masa aku tgk teh sakit tuh aku punya la meleleh sampai x mau berenti sampai la ni kalau crita ja aku ayaq mata...aku pon rasa aku x normal gak..terlalu mudah mengalirkan air mata

syifa' berkata...

murni aku pon sama dan la nih aku jd semakin2 teruk..xbuleh kata pa sikit sentapp..ayaq mata weii..masa aku tgk teh sakit tuh aku punya la meleleh sampai x mau berenti sampai la ni kalau crita ja aku ayaq mata...aku pon rasa aku x normal gak..terlalu mudah mengalirkan air mata

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...