Halaman

Peminat Setia ku..

Isnin, 3 Januari 2011

Rindunyaa..sama blog...



Ades lama betoi muni x update blog terasa rindu sgt nk coretkan sesuatu..
Cerita banyak yg nk diceritakan tapi masa & tenet yg problem kdg2 membataskan muni
utk menulis..

Errmm..lagi pun sekarang muni ngah sibuk servis semua komputer kat semua lab uum..
Banyak gila sib baik tugas servis di bahagi kepada 2 kumpulan tak la teruk sgt..
Tapi kalau kena lab yg ada 50 pc semput jgk la..

Sebelum sem baru bermula semua makmal komputer harus dipastikan berada dalam keadaan
yang memuaskan.So kat bawah nih ada beberapa pic yg muni sempat ambik masa
member2 ngah gigih buat kerja.

Yang lawaknya member2 muni tak tau pun muni ambik pic lepa..
Kalau lepa tau mampOs kena marah...kalau kOrang baca korang diam2 k.. :p


















7 ulasan:

FR berkata...

best aaa cuci cuci services..

Murni berkata...

best ko...pheha..

iman berkata...

wah..dai pandai pebaiki komputer..iman taw guna komputer ja..baiki x reti..huhuhu

Murni berkata...

boleh la ckit2 x la pandai sgt..

Yuyun@HanLeeYun a.k.a. KuLaT_NaKaL berkata...

yun dulu ada gak blaja wat maintenance ni..pc rosak, godek sendiri je tapi la ni takda dah... lupa semuanya huhu

Cik Wanie berkata...

nanti tlg cucikan utk akk sekali bole,
hihihihi;)

Murni berkata...

heee..takot rosakplk pc akak nnti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...