Halaman

Peminat Setia ku..

Khamis, 20 Januari 2011

SerOnOk..

Melihat perkembangan anak di depan mata,muni sbg ibu rasa sgt2 gembira..
Macam2 telatah yg muqriz tunjuk kdg buat kami sekeluarga gembira & kadang rasa nak marah jgk..
Tapi semua telatah dia menghiburkan kami..terlupa sbentar masalah dunia yg selalu menghimpit otak..
Terima kasih sayang sbb hadirmu mengembirakan ibu & ayah.

Terima kasih yg tak terhingga jua ku panjatkan padaMU Ya ALLAH kerana memberi aku peluang menjadi seorang ibu..
Dan hukum karma telah mengajar aku erti perjuangan,kesakitan & kasih sayang seorang ibu..
Baru aku mengerti KENAPA yg selalu aku persoalankan dulu...kerana aku kini jua seorang ibu..seorang ibu yg sgt sayang & risaukan anak kesayangannya..

Muqriz masih perlu di awasi gerak gerinya. Sebab dia suka sangat buat mcm2 aksi yg
blh mencederaankan diri dia.
Budak2 la katakan mana dia tahu klu buat tuh jadi apa sakit ka dak..
Penat memang sgt penat mna nk layan muqriz mana nk buat kerja umah mcm2 lg.. mcm la kerja umah byk sgt geh2..
Tapi penat hilang bila tgk muqriz tido heee..

Pic kat atas tuh aku ngah melayan muqriz main kat playground...
Bukan main laju dia laju sat2 p main sana sat2 lari plk semput aku ligan..
Sangat serOnOk tengOk muriz main..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...