Halaman

Peminat Setia ku..

Rabu, 23 Februari 2011

Naik Pelamin Lagik..

Eh..macam kenal la tuh bukan dah kawen ke lepa nih tuh tgk kan dh ada anak.. apa hal plk naik pelamin lg..
Dah buang terbiatkah mereka..
MyEm0.Com
Ewahhh...naik pelamin lagik sekali ngan anak aku angkut.. Keh3..incik suami pn melayan biniknya
yang buang terbiat nak naik pelamin.. 
 
Posing sakan macam pelamin tuh pelamin kami kan sekali tuannya mintak kongsi duit pelamin baru tau..
 Pelamin nih cantik sangat time aku dulO2 mana ada bunga rose berkuntum2 mcm nih sgt jeles..
Sebab tuh aku heret tangan incik suami ngan muqriz jom kita ambik gambar kat pelamin.
 
 Posing kalah pengantin siap landing kat bahu lg..

Nih la pengantin yang sebenarnya anak buah incik suami..
 
 Dan pasangannya..
Dua2 nurse kat HKL..
Mak sue ngan pak sue doakan semoga bahagia hingga ke akhir hayat..

3 ulasan:

@e_da berkata...

amboi pengantin lama tu berdondon awak yek... hheheh elok lak sepasang ngan pelamin.. hehe .. lawo pengantin

Murni berkata...

haaa...geram tgk pelamin cantik sgt..

syifa' berkata...

sakan aih weii...
nanti mai naik pelamin aku plak kakkakak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...