Halaman

Peminat Setia ku..

Rabu, 23 Februari 2011

Selamat Hari Lahir Sayang..

Fuhhh..sibuk sikit minggu nih menguruskan e-voting MPP pelajar2 UUM. Dalam keadaan aku yg semakin membOyOt nih pergerakan sgt terbatas.. Aku dh tak mampu berdiri lbih lama dari 15minit, 
tak mampu tahan lapar bila rasa lapar mmang kena mkn klu tidak perot rasa mcm kena gempa bumi
asyik bergegar ja.. Sekarang nih semuanya serba tak kena berdiri tak boleh duduk lama2 pn
tak boleh rasa penat..megah semua ada..
Hari sabtu baru2 nih aku mengadakan sedikit jamuan makan2 kat umah sempena hari lahir incik suami.
Hari lahir incik suami sebenarnya hari ahad 20/02 disebabkan hari ahad keja aku mengadakan 
jamuan makan2 pada hari sabtu..
 Nih la antara menu pilihan yang aku sempat buat.. Puding jagung, puding coklat, kek batik
dan mee rebus..kek tuh aku beli aku blm pandai buat kek heee.. 
Dalam proses berjinak2 untuk membuat kek tapi blm ada keyakinan..takot x jadik..


Selamat Hari Lahir abg semoga abg sihat2 & dilindungi ALLAH selalu..
Nih ja yg mampu ayg buat utk abg. Ayg harap abg gembira..
Muqriz tumpang gembira sebab ramai anak kawan2 incik suami dtg. Tak diam sat pun dia ke 
sana cini ligan kawan tambah2 pompuan.... muqriz suko sangat usik rambut budak pompuan tambah2 
kalau yg rambut mcm meggi tuh..


Tiada ulasan:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...