Halaman

Peminat Setia ku..

Selasa, 29 Mac 2011

Berdikari..

Selamat pagi semua kawan2..ermm..maaf la 2 3 hari nih murni sangat malas nk tulis blog bukan tak dak cerita yg nak ditulis tapi tuh la bila penyakit malas datang jahanam semua..
Murni banyak blogwallking ja mencari kenalan2 baru best sangat dapat membaca & belajar byk ilmu bila blogwallking. Macam2 jenis kategori blog murni jumpa antaranya blog ibu2..blog abg machO..blOg awek Santik & blOg remaja yg sgt ceria..

Alamdulillah kandungan murni dah masok 6bulan peyOt pn dh makin besaq muqriz plk sukO sgt buat peyOt murni tilam dia...huhu..kena hati2 bila ngah baring2 tgk tv sbbnya muqriz slalu lari laju2 dari jauh terus dia terkam kat peyOt kadang2 tak sempat nk elak tapi bila elak takut dia plk yg jatuh mcm nangka busuk..
Letih jugak melayan anak bujang sorang nih tapi bila sehari tak dpt bermain atau tak dapat peluk2 dia.
Masa nak hantar dia ke rumah mengasuh mesti murni jadi sayu rasa berat nak lepaskan dia..

Muqriz sekarang dah pandai berdikari mungkin muqriz dah dapat rasakan kehadiran adk dia heee..
Murni selalu bgtau muqriz yg tak lama lagi dia bakal dapat adik setiap kali bagitau tentang adik muqriz mesti tersenyum macam kerang bucuk sambil tunjuk peyOt murni.. 
Sekarang muqriz dah tak nak orang suapkan dia makan dia nak makan sendiri. Budak2 kalau dah makan sendiri tau2 la kan habis bersepah nasik kalau kat umah sndiri ok lg tapi kalau kat kedai makan den malu sebab banyak mata yg memandang..

Meh tengok cara2 anak bujang makan..

Buat peh tuh..
Wah..sangat berselera dia makan..
Cepat2 makan kasi habis tak baik membazir nanti nasik teriyak..

4 ulasan:

Asyifa berkata...

da nak jdi abang kan...msti pndi bedikari....:)

risa berkata...

bebudak ni memang suke mengikut ape kite buat kan...semua dia nak buat sendiri...tp seronok tengok walaupon grrrrrrrrrr nak bersihkan tu:)

Murni berkata...

Asyifa: hee..kdg ok kdg ilang sabo jgk..

risa: memang suko sgt mgikut apa yg ibu & ayah buat kita ckp pn diajuknya

nurulfzz berkata...

congratz kak =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...