Halaman

Peminat Setia ku..

Rabu, 16 Mac 2011

Scott's Emulsion Untuk Muqriz..

Aku dah lupO bila aku beli scott's emulsiOn utk muqriz tapi dalam bulan nih jugak hee..entry nih dh basi..
Baru hari nih aku nak cerita.. Memandangkan muqriz semakin hari semakin membesar aku & incik suami belikan ScOtt's EmulsiOn perisa oren utk muqriz aku harap scOtt's dapat membantu muqriz membesar dgn sihat..

Aku sertakan sekali kat bawah sedikit maklumat tentang scOtt's emulsiOn untuk korang baca mana tau korang pn berminat nk kasi anak2 korang makan scOtt's nih.. Aku harap dapat membantu korang..

OREN SCOTT'S EMULSION mengandungi minyak ikan kod, satu sumber yg kaya dengan vitamin A, D serta Kalsium Hipofosfit. Tambahan jus oren asli & ramuan2 lain telah menghasilkan barangan halus dan licin dengan warna dan perasa yang tersendiri. OREN SCOTT'S EMULSION adalah sesuai untuk kanak2 yang berumur 1 tahun ke atas dan juga orang dewasa..

Kebaikan OREN SCOTT'S EMULSION membantu membina daya tahan diri dari jangkitan. Minyak ikan kod dan vitamin A membantu sel-sel epithelial di ruang pernafasan supaya sentiasa sihat dan mengurangkan risiko jangkitan organisma di dalam badan. Vitamin A penting untuk pertumbuhan otot dan memainkan peranan penting dalam pemeliharaan kesihatan Dan kecergasan kanak2 (dan juga org dewasa). Vitamin D perlu untuk pertumbuhan dan pemeliharaan tulang dan gigi yang kuat. Ia juga mengandungi khasiat yg penting utk pencegahan penyakit tulang lemah. OREN SCOTT'S EMULSION sangat mujarab untuk membantu tubuh mendapat keperluan harian seperti Vitamin A, D, kalsium dan fosforus.

OREN SCOTT'S EMULSION

Sebagai ibu bapa sudah semestinya kita nak berikan yang terbaik untuk anak2 kita..
Oleh itu, aku harap sangat kalau korang ada apa2 ilmu pengetahuan tentang makanan @ cara mendidiik anak dengan betoi aku harap sudilah korang share ngan aku k.. 
Terima kaseh semua luv u all..

Tiada ulasan:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...