Halaman

Peminat Setia ku..

Rabu, 2 Mac 2011

Menjawab Tag Dari MamaMalikha..

Selamat hari rabu semua.. Aku harap hari nih korang semua sihat2 hendaknya..
Sebenarnya semalam aku dah karang tag nih tapi baru sampai 7 hal aku tulis muqriz teriyak plk terpaksa la 
aku cancel nak karang sampai 25 perihal tentang aku..
Susah jugak nak karang 25 perihal tentang diri sendiri tiba2 ja rasa macam tak kenal diri sendiri keh3...
  1. Nama Murni kalsom Ibrahim umur 27thn..
  2. Anak ke3 dlm 5 adik beradik mempunyai 2 orang kakak & dua orang adik lelaki...
  3. Sudah berumahtangga bersama Rizal Harun & mempunyai seorang cahaya mata lelaki bernama Muhammad Muqriz Amjad 
  4. Rasa yg takot untuk lahirkan anak ke2 lg byk dari anak ptama..mungkin masa ank ptama x dak pgalaman lg sakit pn x tau mcmna. 
  5. Now ngandung anak ke2 dah 5 bulan insyallah awal bulan 7 akan melahirkan baby baru..
  6. Mula berkenalan dengan incik suami pada bulan 5/2008 bertunang 27/06/2008 & bernikah pada 8/11/2008.. Wahh..cepatkn haaa..perkenalan yg singkat alhamdulillah still together smpai skrg..
  7. Aku bekerja sebagai Pembantu makmal komputer kat UUM..
  8. Hobi aku suka membaca tapi klu bab baca paper tiap2 pg incik suami akan tanya dh baca blm.. paper aku malas baca tgk berita kn senang ada org bacakn haaa...
  9. Aku tak pandai sangat memasak bila dh bergelar seorang isteri baru kalut nk belajar heee... klu korang ada resepi yg best bgtau la. Skrg aku sgt rajin memasak kOnOnnya..
  10. Aku layan semua jenis muzik yg aku rasa sedap telinga aku mendengarnya..hindustan pn aku layan..
  11. Aku sensitif orangnya mudah mengalirkan air mata cepat marah & cepat sejuk..
  12. Memandu kereta ala2 pemandu F1 dapat menghilangkan stress..masa blm kawen pernah suarakn hasrat nk tukar power steering kereta ksygn aku keta kancil je..tapi ayah tak bagi ayah kata klu aku guna power steering mesti keta tuh terbalik haaa..aku kasaq bawak keta..
  13. Tak pandai nak bersembang ngan orang yg baru kenal terutamanya lelaki sepatah di tanya sepatah la aku jawab..tapi bila dh kenal lama baru org tahu mulot aku nih sgt kecOh..
  14. Suka menyanyi dalam bilik mandi & kat dapur..
  15. Pantang kalau orang mandi tak lap badan bg kering baru keluar dari bilik mandi habis basah rumah..
  16. Sukakan pelakon Fahrin Ahmad & penyanyi Ziana Zain..
  17. Basoh pinggan basoh baju separa rajin tapi klu bab lipat baju sgt2 malas. Bak kata kwn aku klu ada mesin lipat baju tobat aku beli keh3..
  18. Pssssttt...malu nak kasi tau aku x reti pakai kain batik sila la gelak muahaaa.... semua baju tido seluar..
  19. Tak suko pakai jam & barang kemas takot kena potong tangan...eleh mcm la brg aku besaq sgt..
  20.  Aku nampak macam sombong tapi sebenarnya aku tak sombong tau sgt baik kah3..
  21. Sangat sayangkan sebuah persahabatan seperti mana seorang sahabat sayangkan aku insyallah aku jua menyayangi sahabat aku..
  22. Gembira dengan hidup aku sekarang.. alhmdulillah aku punya keluarga yg lengkap & sayangkan aku..
  23. Hidup bukan untuk bermengah2 siapa yg bgs & siapa berkuasa hidup hanya sementara so jadikan hidupmu penuh berwarna kerana mungkin esok bukan lg milik kita..
  24. Masih banyak kekurangan dalam diri aku & aku cuba mbuat perubahan utk kehidupan aku di masa depan & semoga aku diterimaNYA..
  25. Semoga hidup aku & keluarga ku diberkati olehNYA aminn..  


Bertunang   


Majlis nikah  


Kenduri umah incik suami


Kenduri umah aku


Muhammad Muqriz Amjad


Sekian sudah 25 perihal tentang diri aku..

Tiada ulasan:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...