Halaman

Peminat Setia ku..

Selasa, 29 Mac 2011

Hujan..

Agaknya pisang akan berbuah 2 kali ka nih hujan dari semalam tak behenti2 lagi..
Kat facebook dh kecoh takot banjir lagik sampai nak balik koja terpaksa pusing ikot jalan jauh..
Pagi tadi masa nak mai kOja tgk air dah penuh dalam bendang balik kOja entah boleh lalu lagi ke tak..


Ujan turun mencurah-curah tanda2 nak berhenti tak dak pun..tiba2 teringat baju kat penyedai dan kering ka tak.. Cd muqriz ala klu tak kering leceh la....Cd muqriz tak banyak hari2 kena basuh kalau miss sehari udah
tak boleh nak pakai untuk hari esok. Insyallah dalam usaha nak tambahkan Cd muqriz harap2 tercapai..


Ujan2 macam nih rasa malas nak bergerak perot pulak asyik lapO ja walaupun baru sudah makan tambah2
mak buyOng macam murni nih.. Kat lab pulak ada kelas yg lecehnya kali nih punya kelas kena tunggu...
Rehat pun tak sempat perOt pulak tengOk dari luar pn nampak bergelOra keh..lapo gamaknya..
Sabar erkk..syg balik koja nnti kita makan k..


Yess..kelas dah habis..boleh dengar lagu kuat2..

3 ulasan:

Farah Shamsudin berkata...

tuela kan.. bila juhan rahmat tu tiba, memang perut mula la nak bunyi2..

Dda Ly berkata...

dari malam tadi ujan...sampai ke pagi ni...best nyee sejukk je..hihi

meh ke rumah..
~to all drivers in Malaysia..~
keep in touch ye..♥♥♥

bobiedanbad berkata...

hujan...mencuci bumi tuhan
ada hikmah tuk semuanya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...